patchovani v portech

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jan 6 16:39:01 CET 2015

Martin Salač wrote on 01/06/2015 15:44:

[...]

> [defaults]
> work_directory=/var/tmp/svnup
> host=svn0.eu.freebsd.org
> protocol=https
> verbosity=1
> trim_tree=0
> extra_files=0
>
> [release]
> branch=base/releng/9.3
> target=/usr/src
>
> [ports]
> branch=ports/head
> target=/usr/ports

[...]

> Z baliku instalovat nechci, rucne prochazim spadle patche a opravuju
> zdrojaky ve work adresari.
>
> Nemate nekdo podobnou zkusenost? Kde muzu mit chybu, co delam spatne?
>
> Z 8.x dob mam zkusenost, ze byl cca 1 odmitnuty patch ku 50, ted je to
> tak 6:4, prece neni mozne,
> aby porty byly v podstate nepouzitelne pro preklad?

Ja si skoro myslim, ze potrebujes trim_tree=1, protoze jinak ti tam
zustavaji stare soubory (patche), ktere uz nejsou potreba - nejsou v
aktualni verzi ports tree a zustaly tam ze stare verze.

Jinak ports tree je stejne pro vsechny verze FreeBSD. Ja mam vetsinu
stroju stale na 8.4 a vsechno kompiluju z portu. Nesetkal jsem se s
tebou popsanym problemem. Ale ports tree aktualizuju prikazem portsnap
fetch update. Ne pres svnup.

Mirek