stdin: is not a tty /dev/pts

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Dec 21 17:16:23 CET 2014

Omlouvam se, za spatne definovanou otazku ....
Zkusim to napsat nejak rozumneji
Takze tu hlasku mi to pise, kdyz se snazim pripojit lokalne tj. primo z
jailu "jail exec login" pak
"ssh user na localhost" pripane "ssh user na IP.AD.RE.SA" . Poustim to tedy primo
z jailove konsole.
Na debianu mi bezi opepnssh-server Version: 1:6.0p1-4+deb7u2 a jsem si
jist, ze se pripojuji do jailu, ne do freebsd na kterem bezi jail :-)
Pripojeni ssh-ckem kamkoliv primo z jailu funguje .....

HLASKU: *stdin: is not a tty /dev/pts*
mi to napise hned po uvitaci zprave (takze ssh-ckem to neni). To mi pripa
jak kdyz neni terminal, na ktery by se mohlo ssh pripojit - ale adresar
/dev/pts a jailu existuje
ls -la /dev/pts/
total 1
dr-xr-xr-x 2 root root   512 Dec 21 16:02 .
dr-xr-xr-x 7 root root   512 Dec 21 16:02 ..
crw--w---- 1 root adm  0, 98 Dec 21 16:11 0

Pri pouziti
*ssh -vvv baci na localhost "/bin/csh -i"*
na mne vypadne hlaska
*Warning: no access to tty (Bad file descriptor).*
*Thus no job control in this shell.*

Je fakt ze se takto pripojim, ale to neni cesta kterou bych rad sel ....

Hledal jsem po netu, a tento problem existuje, ale zadne korektni reseni
jsem nenasel. Jinak ten jail mi bezi na FreBSD 10.1
Ale ten debian se v tom jailu celkove chova nejak podivne. Z cisteho
debianu, ktery tam nainstaluji pres debootstrap nefunguje ani ping ven, ac
pripojeni k netu funguje (napriklad instalace balicku - ICMP urcite
nefiltruji, protoze jsem omylem nainstaloval kfreebsd a se stejnou
konfiguraci jailu ping funguje.

Dik