stdin: is not a tty /dev/pts

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Dec 21 16:34:15 CET 2014

On 12/21/14 14:50, Pavel Baculák:
> mam prosim dotaz. Zprovoznil jsem Lunix Debian v Jailu. Vse funguje jak ma,
> az na ssh (mrzute). Na portu ssh server nasloucha, ale po pripojeni a
> overeni mi napise *"stdin: is not a tty /dev/pts". *Adresar /dev jsem
> korekne pripojit do jailu. Adresar /dev/pts existuje ...

Nejak jsem se ztratil v tom, co je v jailu, odkud se pripojujes, a kdo a
do ceho pise tu hlasku.

Tedy, jestli se pripojujes z venku do jailu, nebo z jailu nekam ven.

Hlaska, kterou uvadis, se objevi ve chvili, kdy se te to chce zeptat na
heslo a zjisti to, ze

isatty(STDIN_FILENO) == false

Tedy, ze standardni vstup neni terminal (ergo se na nem na heslo nema
smysl ptat).

Teda - nenasel jsem takove OpenSSH, ktere by tu hlasku vypisovalo presne
tak, jak ji ty uvadis. To ale muze souviset s tim, ze jsi nezminil jake
OpenSSH ji vlastne vypisuje ...

Pokud ti tu hlasku vypisuje klient na FreeBSD, takse tesne pred tim
muzes prikazem 'tty' podivat jaky terminal odpovida standardnimu vstupu ...