stdin: is not a tty /dev/pts

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Dec 21 14:50:05 CET 2014

Ahojda,
mam prosim dotaz. Zprovoznil jsem Lunix Debian v Jailu. Vse funguje jak ma,
az na ssh (mrzute). Na portu ssh server nasloucha, ale po pripojeni a
overeni mi napise *"stdin: is not a tty /dev/pts". *Adresar /dev jsem
korekne pripojit do jailu. Adresar /dev/pts existuje ...
Maximalne k cemu jsem se dostal pomoci ruznych navodu je "stdin: is not a
tty /dev/pts" a pripojil se pomoci "ssh user na localhost "/bin/tcsh -i""

Nemate nekdo nejaky napad, pripadne zkusenost?

Dekuji Baci