OT: Apache2.4 + PHP5.4

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Dec 16 17:33:22 CET 2014

Zbyněk Burget wrote on 12/16/2014 15:07:
> Zdravim,
> omlouvam se za totalni OT, ale uz selhaly vsechny moznosti, vcetne
> precteni navodu :-(
>
> Byl by prosim nekdo ochoten mi poradit s tim, aby mi na FBSD 10.1
> (amd64) zacalo s Apachem2.4 komunikovat PHP5.4? At delam co delam, tak
> to proste nefunguje.

Do /etc/make.conf pridat neco jako je tohle

DEFAULT_VERSIONS=php=5.4 apache=2.4 python=2.7

A pak staci:

portmaster lang/php5 lang/php5-extensions www/mod_php5

(modul pro Apache je uz nejaky cas samostatny, jako port mod_php5 a ne
soucasti lang/php5)

Pak si precist jeste:

/usr/local/etc/apache22/modules.d/README_modules.d

Zkratka aby nekde v konfiguraci Apache bylo jeste neco jako tohle:

LoadModule php5_module        libexec/apache24/libphp5.so

<IfModule php5_module>
     DirectoryIndex index.php index.html index.html.var index.htm

     AddType application/x-httpd-php .php
</IfModule>

Nemam tu ted zadny Apache 2.4 s PHP 5.4 po ruce, tak se na to nemuzu
podivat, co se instaluje kam automaticky a co jsem dopisoval rucne.

Mirek