stdin: is not a tty /dev/pts

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun Dec 21 22:55:15 CET 2014

Pavel Baculák wrote on 12/21/2014 17:16:
> Omlouvam se, za spatne definovanou otazku ....
> Zkusim to napsat nejak rozumneji
> Takze tu hlasku mi to pise, kdyz se snazim pripojit lokalne tj. primo z
> jailu "jail exec login" pak
> "ssh user na localhost" pripane "ssh user na IP.AD.RE.SA" . Poustim to tedy primo
> z jailove konsole.

Kdybys to takhle formuloval rovnou, tak bych ti odpovedel, ze to je
normalni a nesouvisi to s Debianem. Teda mel jsem za to, ze uz je to
nejaky cas opravene, ale na starsich jailech mi to urcite delalo a 10.1
nikde nemam. Proste pokud do jailu vstoupis pres jexec, pak v nem nemas
/dev/pts/X a nejde se z nej takhle prihlasovat pres ssh.
Pokud se do jailu prihlasis zvenku pres ssh tak z neho pak jde
prihlasovani pres ssh ven do sveta.

Na 8.4 mi to vraci
debug1: read_passphrase: can't open /dev/tty: No such file or directory
Host key verification failed.

> Ale ten debian se v tom jailu celkove chova nejak podivne. Z cisteho
> debianu, ktery tam nainstaluji pres debootstrap nefunguje ani ping ven, ac
> pripojeni k netu funguje (napriklad instalace balicku - ICMP urcite
> nefiltruji, protoze jsem omylem nainstaloval kfreebsd a se stejnou
> konfiguraci jailu ping funguje.

ICMP za vychoziho nastaveni neni z Jailu povoleno. Musel bys povolit raw
sockets (jail_example_parameters="allow.raw_sockets=1")

Mirek