Zaseknuti pri rebootu

Tomáš Skočdopole tomas.skocdopole at it-box.cz
Sat Dec 13 08:49:48 CET 2014

Zdravím,

Pouze pro zajímavost: mne se stalo úplně toto stejné při restartu během upgradu (freebsd-update) z verze 10 na 10.1. Naštěstí se takto zasekly pouze jednou - teď jsem je zkoušel pro zajímavost rebootovat a otočily se všechny v pohodě. Stroje byly všechny virtualizované buď na Hyper-V 2012R2, nebo ESXi 5.5U1.

Co na tom bylo právě zvláštní je to, že některé stroje to neudělaly a některé ano. Podivoval jsem se, že se mi to stalo na dvojicích serverů ns1 a ns2 (stroje jsou stejné běží na nich pouze knot-dns).

Tomáš