freebsd-update

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Dec 7 17:52:54 CET 2014

Ahoj,

> Pouzivate nekdo pro bezne upgrady (RELENG) freebsd-update v defaultni
> konfiguraci? Resp. pouzivate to vubec nekdo? Nebo radsi nemam riskovat
> drzet se osvedceneho prekladu ze zdrojaku? Jak jsou u technologie
[Radek Krejca]
Pouzival jsem zdrojaky, nyni freebsd-update bezne. Je tam pouze omezeni, ze musis mit GENERIC jadro, tedy pokud se neco nezmenilo v posledni dobe, coz pochybuju.

> freebsd-update resenz upravy v /etc? To jsem se nikde nedocetl, jestli
> se taky spousti mergemaster nebo je to uz soucasti procesu?
[Radek Krejca]
Spusti se sam, kde nezvladne, resis rucne.

> Otazka 2. - kdyz bych radej nakonec prece jen zustal u prekladu ze
> zdrojaku, pouzivate nekdo pro synchronizaci src stromu freebsd-update?
> Do toho svn, jakozto kanonu na vrabce, se mi opravdu nechce.
[Radek Krejca]
Pouzivam pri prekladu diskless images bezne svn, stejne ho potrebuji na porty, takze zadny problem a hlavne je to vyrazne rychlejsi.

[Radek Krejca]
Tady nevim, nezkousel jsem.

Radek