freebsd-update

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Dec 8 08:50:50 CET 2014

> Pouzivate nekdo pro bezne upgrady (RELENG) freebsd-update v defaultni
> konfiguraci? Resp. pouzivate to vubec nekdo? Nebo radsi nemam riskovat a
> drzet se osvedceneho prekladu ze zdrojaku? Jak jsou u technologie
> freebsd-update resenz upravy v /etc? To jsem se nikde nedocetl, jestli
> se taky spousti mergemaster nebo je to uz soucasti procesu?

Asi pred rokem jsem mel snahu na freebsd-update prejit a hodne rychle
jsem utekl zpet k prekladu. Jak uz tady zminoval kolega - obcas se
zblazni ta jeho obdoba mergemasteru a rucne upravujes skoro kazdy soubor
v /etc. Vyhodu to melo, kdyz se nezblaznil - to pak bylo rychlejsi nez
mergemaster -iF.

Prislo mi, ze freebsd-update proste obcas neco zapomene/nepodari se mu
zupdatovat a nerekne to. Tvari se, ze vse ok a po restartu jsem se
docela divil.

> Otazka 2. - kdyz bych radej nakonec prece jen zustal u prekladu ze
> zdrojaku, pouzivate nekdo pro synchronizaci src stromu freebsd-update?
> Do toho svn, jakozto kanonu na vrabce, se mi opravdu nechce.

svnup je to co hledas

PM