FBSD 10.1, UEFI, EFI Shell

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Dec 6 16:45:06 CET 2014

Premyslel jsem, co z toho textu mam citovat, ale neprisel jsem na nic :-)

Uvedomuju si, ze jsem nijak detailne nepopsal, kam jsem se dostal. Za
coz se omlouvam a napravuju.
Jsem ve stavu, kdy kdyz nastavim bootovani z CD, tak zustane cerna
obrazovka s kurzorem. Ale to predpokladam, ze fungovat nemuze, pac se
snazim nahodit instalator EFI CD zpusobem "neefi".
Kdyz na stroji nahodim EFI Shell, tak vidi EFI oddil na CD, muzu se i
podivat, co tam je, ale nedari se mi nahodit boot z CD.
CD mechaniku mam pripojenou pres USB, ale to, hadam, by nemelo hrat
roli. Ve stroji je cisty disk.
V EFI shellu jsem nikde nenasel moznost, jak rict, aby spustil system z
CD (mozna jen blbe vidim, ale procetl jsem kde se co dalo). V jednom z
navodu jsem se docetl, ze na EFI oddilu najdu bootovaci kod. Ten opravdu
vidim na ceste fs0:\efi\boot\bootx64.efi
Ale uz se mi ho nedari nijak spustit. Predpokladam, ze jen delam neco
blbe, ze jsem neco nepochopil, ale jednoduchy navod, jak na to se
nevyskytuje nikde, kam jsem se dival :-/

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931