devd notify - co vsechno umoznuje?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Oct 31 12:22:31 CET 2014

Dan Lukes wrote, On 10/31/2014 11:28:
> V tomhle pripade jsem to ale neudelal, protoze me se softwarove mirrory
> nelibi a nepouzivam je.

To je mi o tobe znamo :) Me ten gmirror jeste nikdy nezklamal, s
ostatnimi GEOM moduly uz je to horsi. Zrovna nedavno jsem se
"rozciloval" na gjournalem na jednom starem serveru - nakonec jsem ho
musel zrusit, aby ten stroj vubec dokazal nabootovat.

> Ale nemelo by to byt slozitejsi nez pridani jednoho radku na kazde
> misto, kde se deje neco, o cem se chces dozvedet. A ty mista se ti budou
> hledat snadno, protoze se tam vypisuje to hlaseni na konzoli ...
>
> Nejlepsi misto, kde zacit hledat pomocnou ruku je vlastni rameno.

No jo, kdybych ja aspon umel trochu programovat v C a aspon trochu
rozumel tem systemovym vecem.
Navic teda kdyby to bylo aspon tak, ze udelam nejakou "praci" a je
realna sance, ze to pujde protlacit upstream - primo do FreeBSD, tak by
se s tim taky pracovalo lip. Ale delat neco, co budu mit jen u sebe a
budu kvuli tomu muset udrzovat patche a rekompilovat kazdy system, co
mam na starosti, to me od toho dost odrazuje :(

Takze to vazne skonci tim shell scriptem - jako cesta nejmensiho odporu
a nejmensiho rozdilu oproti bezne instalaci FreeBSD.

Mirek