devd notify - co vsechno umoznuje?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 31 11:28:14 CET 2014

On 10/31/14 11:16, Miroslav Lachman:
> nasel par let starou diskuzi, kde se probiralo prave to, ze by bylo
> dobry, kdyby tohle delal kazdy GEOM modul, ale tradicne zustalo jen u
> akademicke debaty.

Jelikoz coby zamestnanec Univerzity akademickych debatach neco vim, v
rade pripadu si proto tyhle drobnosti do systemu doplnim proste sam.

V tomhle pripade jsem to ale neudelal, protoze me se softwarove mirrory
nelibi a nepouzivam je.

Ale nemelo by to byt slozitejsi nez pridani jednoho radku na kazde
misto, kde se deje neco, o cem se chces dozvedet. A ty mista se ti budou
hledat snadno, protoze se tam vypisuje to hlaseni na konzoli ...

Nejlepsi misto, kde zacit hledat pomocnou ruku je vlastni rameno.

Muzeme o tom diskutovat, muzeme o tom vest spory, muzeme s tim i
nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co se proti tomu da delat.  ;-)