devd notify - co vsechno umoznuje?

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Oct 31 11:16:40 CET 2014

Dan Lukes wrote, On 10/31/2014 04:10:

[...]

> Ne, tyto informace modul formou notifikace neposkytuje. Pokud chces znat
> stav mirroru, musis se na nej aktivne zeptat. Coz ale zase neni az
> takovej problem ...

Hmm, tak to je presne to, co jsem nechtel slyset :) Na netu jsem predtim
nasel par let starou diskuzi, kde se probiralo prave to, ze by bylo
dobry, kdyby tohle delal kazdy GEOM modul, ale tradicne zustalo jen u
akademicke debaty. A ja holt ocekaval, ze ted uz by to mohlo byt nejak
"chytre" udelany, abych se nemusel na vsechno periodicky dotazovat
nejakym scriptem a parsovat "trapne" vystupy ruznych prikazu.

Ale kdyz neni jina cesta, udelam to tedy tak.

Kazdopadne diky za informace. Aspon ted vim, na cem jsem a kudy dal.
(budu tedy zjistovat 'gmirror status' kazdou minutu z cronu)

Mirek