Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 13 22:43:38 CEST 2014

On 10/13/14 16:18, Miroslav Prýmek:

> To je prave dost problem.

Pak je to tedy skutecne problem ;-)

> Mimochodem, kdyz uz jsme u toho, predpokladam, ze to volani, ktere
> vypada ze to zpusobuje (zfs_getextattr)
> je to, cim se zjistuji NFSv4 ACL (ze jsou proste ulozene v extended
> attributes). Je to tak?

Priznam se, ze netusim, jak to maji implementovane. Pokud se neozve
nikdo informovanejsi, zkus se zeptat strycka Google. Nemyslim an tvuj
problem, ale na to jak je NFSv4 ACL implementovane ...

> No, to je docela zajimavy tema. Updaty provadim normalne binarnim
> freebsd-update,
> takze tady by se celkem dalo spolehnout na "freebsd-update rollback", ne?

Nemohu slouzit osobni zkusenosti. Byl jsem k temhle blackboxoidnim
nastrojum u kterejch nemam uplne jasno co a jak delaji vzdycky
skeptickej, coz znamena, ze se jim vyhybam, coz znamena, ze je moc
neznam, coz znamena, ze jim moc neverim ;-)

A tady nevim jak tenhle nastroj resi otazku aktualizace systemovych
konfiguraci. A obzvlaste ve vztahu k moznemu rollbacku.

Ale tady nejde jen o OS ale taky vsechny balicky (a pripadne i jejich
konfigurace).