Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Oct 13 23:12:35 CEST 2014

On 10/13/2014 10:43 PM, Dan Lukes wrote:
> Priznam se, ze netusim, jak to maji implementovane. Pokud se neozve
> nikdo informovanejsi, zkus se zeptat strycka Google. Nemyslim an tvuj
> problem, ale na to jak je NFSv4 ACL implementovane ...

Sotva jsem dopsal ten minulej mail, tak me napadl workaround, kterej
bude (pro me v tehle konkretni situaci)
asi nejlepsi - problem nastava u dat v uzivatelskych profilech -> ta
data nepotrebuje cist nikdo jiny
-> ACLka jsou tam zbytecna. Uz jsem je zkusebne na jednom uctu smazal a
na dotcenem sharu v sambe vypnul zfsacl.
Pokud ani to nepomuze, tak mam jasno, ze jina moznost nez prechod na
sambu 3 neni - na te to totiz
v tehle konfiguraci provozuju jinde bez jakychkoli problemu.

> Ale tady nejde jen o OS ale taky vsechny balicky (a pripadne i jejich
> konfigurace).

Pouzivam vzdycky pro jednu major verzi stejny balicky, takze tohle by
snad problem byt nemel.

M.