Alix 1D

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 4 21:11:50 CEST 2014

On 10/04/14 19:19, Radek Krejča:

> jestli to budes testovat, rad se take dozvim, jestli to pobezi, nebo ne, pred casem jsem o nem uvazoval a odradila me prave ta nejistota do toho jit.

No, tak sorry, smula. Chtel jsem to zkusit, nakonec jsem Alix nasel,
byt' jinde nez jsem myslel a 3C nikoli 1C (to by pro nase ucely nebyl
podstatny rozdil) jenze to zarizeni po pripojeni napajeni ani neskytne.
Prohrabanim jeste jinych vrstem jsem dokonce nasel druhy kus tehoz a
chova se to stejne, ergo je problem spis se zdrojem - proste smula.

Az/pokud se to sejde tak, ze budu mit zdroj, cas a vzpomenu si, tak se k
tomu jeste vratim, ale zrejme to nebude uplne v nejblizsich dnech ...