Alix 1D

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sat Oct 4 20:21:53 CEST 2014

Zatím jsem zjistil, že se mi nepodaří nabootovat
FreeBSD-10.1-RC1-i386-mini-memstick.img
loader nevidí to usb (o tom se dost píše, že ve FreeBSD zlobí USB)

Jinak podle wiki je ten procesor odvozenej od Athlonu, takže i586 a
nikoli i686. To byl celkem profláklej procesor, takže očekávám, že to
bude chodit v pohodě.

Martin mi slbil, že mi pošle img kterej používá u sebe a já ho naleju na
CF kartu. Pak budu moci pokračovat.