pkgng a lokální repozitář?

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Oct 1 10:08:28 CEST 2014

On 10/01/2014 08:57 AM, Dan Lukes wrote:
> To se mi porad nedari vysvetlit co potrebuju. Repo neni nikdy
> pochroumane. To je vzdycky konzistentni. To jedine co je "jine" je, ze
> pri aktualizaci konkretniho stroje chci nedovolit aktualizace
> nekterych balicku dle meho rozhodnuti a pritom neprijit o aktualizaci
> balicku, ktere na techto zaviseji. Tzn. na repu jsou vsechny balicky i
> podbalicky od PHP 5.5.21. Na konkretnim stroji ale chci nechat
> stavajici PHP 5.5.20 s vyjimkou tzsetup, ktery na 5.5.21 zaktualizovat
> chci. A samozrejem chci aby mi nadale nabizel aktualizace vsech PHP
> [...]

Aha, tak uz se mi rozsvitilo :)

Preklad teda neni problem, ten bude probihat normalne. Ptani na
jednotlive balicky AFAIK pkg neumi. Ale situaci by IMHO mela resit
kombinace tech dvou
pristupu - zamcit verzi vsech php baliku na 5.5.20 a tzsetup-5.5.21
instalovat
rucne pomoci "pkg add -M ..." Urcite to chce ale predem odladit, do
takove divociny se asi moc lidi nepousti ;)

M.