QinQ

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Oct 2 08:42:14 CEST 2014

Ahoj,

mam zacatecnicky dotaz. Potrebuju nahodit QinQ na BSD (doted jsem to resil na switchich, ale tohle proste potrebuju na BSD). Mam temer generic jadro, menil jsem tam jen veci okolo pf.

root na r-21:/root # ifconfig vlan4005 create
root na r-21:/root # ifconfig vlan4005 vlan 4005 vlandev em1
root na r-21:/root # ifconfig vlan4006 create
root na r-21:/root # ifconfig vlan4006 vlan 4006 vlandev vlan4005
ifconfig: SIOCSETVLAN: Protocol not supported

Cucim do toho uz pres hodinu, jestli jsem se nekde neuklepl a bud jsem vubec nepochopil, jak maji QinQ na bsd chodit, nebo jsem slepy....

Diky
Radek