Re: pkgng a lokální repozitář?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 30 23:17:28 CEST 2014

Miroslav Prýmek wrote:

> Aha, tak to jsem asi uplne nepochopil zadani, myslel jsem, ze tech
> stroju s tou danou odchylkou mas vic a pocet odchylek malej.

No rekneme, ze stroju s odchylkou je par, nikoliv vsak vsechny s jednou
jedinou.

> Jak jsi to teda delal doted? Jakej nastroj/postup ti umoznoval z repa
> binarne updatovat balik aniz bys updatoval veci "nad" nim nebo "pod" nim?

portupgrade

U toho sice platilo, ze kdyz zamitnu aktualizaci neceho, tak skipne i
aktualizaci zavisejicich baliku, ale dalo se mu rict at zaktualizuje
konkretni balik a v takovem pripade se zavislostma nezabyval a udelal co
se po nem chtelo.

Takze jsem spoustel portupgrade -aPPui (to vsude) a po nem pripadne
jeste portupgrade na konkretni balik (tam, kde to bylo treba v ramci
nejake odchylky).

Prijemny bylo, ze i vynucena odchylka porad nevyradila zadny balicek ze
standardniho aktualizacniho procesu - priste mi to i takto vnuceny
package nabidlo aktualizovat, pokud k nemu byla novejsi verze.
Samozrejem bylo i potom na me, zda to zaktualizovat chci nebo ne ...