pkgng a lokální repozitář?

Martin Bily mbily at mbily.eu
Tue Sep 30 22:31:38 CEST 2014

Děkuji za Vaše názory, náměty i řešení spojená s pkgng. Bylo mi to
skutečně dobrou pomocí. Trochu pod tlakem času jsem se rozhodl začít s
minimalistickým řešením Mariána Černého, které doprovodil i potřebnými
příkazy a konfiguračními soubory. Díky.

Úspěšně jsem už upgradoval několik méně významných strojů, aniž bych
nějak fatálně narazil. Instalace balíčků z repozitáře mi subjektivně
připadala i příjemně rychlá oproti portmasteru. A použitím http odpadá
konfigurace nfs a automounteru.

Jediný zádrhel se mi vyskytl při výrobě repozitáře (pkg repo) přímo v
/usr/ports/packages. Spočíval v tom, že do repozitáře se vloží nejspíš
první nalezená verze balíčku, přičemž já měl ve zvyku si pro jistotu
držet i jednu až dvě záložní balíčkované verze. Nyní si tedy staré verze
budu muset před výrobou repozitáře odklidit nějakým scriptem do
záložního skladiště.

Až si na to celé zvyknu a budu mít chvilku času :-), tak mne přeci jen
láká poudriere. Hlavně kvůli možnosti paralelní kompilace několika portů.

Ještě jednou díky,
    Martin Bílý