pkgng a lokální repozitář?

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Sep 30 12:41:33 CEST 2014

On 09/30/2014 10:39 AM, Dan Lukes wrote:
> Obdobne pro minor aktualizaci balickoveho openssl bych obcas chtel
> zaktualizovat do openssl (protoze mi nalezena chyba pripada zavazna)
> ale v zadnem pripade nepotrebuju aby to akutulizovalo cokoliv jineho
> co na nem zavisi (Apache, PHP, ...), prestoze nove verze existuji. Ja
> vim, ze ty, ktere tam jsou s aktualizovanym openssl pobezi. Chapu, ze
> takovahle rozhodnuti pkgng nemuze delat sam, protoze tohle vsechno
> nevi. Ale od toho jsem tady ja, administrator, a ja bych chtel mit v
> tehle vecech posledni slovo. A to mi pkgng sebralo ... Zatim to
> [...]
Ja bych se tohle nesnazil resit na urovni pkgng, ale na urovni
repozitare. Neni zadny velky problem predhodit Poudrieru strom portu, ve
kterem si zaktualizujes jenom
ty casti, ktere budes chtit, a pak kompletne prelozis cele repo. IMHO
tenhle postup muze zhavarovat jenom na vecech, na kterych by uplne
stejne zhavaroval
i portmaster/portupgrade/rucni postup.

M.