Re: pkgng a lokální repozitář?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 30 13:52:02 CEST 2014

Miroslav Prýmek wrote:

> Ja bych se tohle nesnazil resit na urovni pkgng, ale na urovni
> repozitare.

To znamena mit pro kazdy jednotlivy stroj s podobnou odchylkou vlastni
repozitar.

To ovsem dost eliminuje vyhodu nejakeho prekladaciho centra. To si to na
takovem stroji muzu prekladat rovnou lokalne.

A to vsechno jen proto, ze pkgng se mnou nekonzultuje sva jednotliva
rozhodnuti tykajici se (ne)upgradu konkretnich balicku a neumoznuje mi
uplanit moje rozhodnuti, vlastni a odlisne ...

Jasne, ja vim, ze brecim na spatnym hrobe. Ja si to nakonec nejak
vyresim, jako ostatne vzdycky, kdyz se mi FreeBSD pokusi povinne vnutit
neco uchvatnyho, co zrovna me prilis neoslovi ... ;-)