Re: pkgng a lokální repozitář?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 29 23:41:56 CEST 2014

Martin Bily wrote:
> Potřebuji zůstat u vlastní kompilace balíčků na jediném stroji.

Jo, tohle bych si taky rad poslechnul, nebo jsem ve stejnem stavu.

> Jako nadějná cesta se mi po zběžném průzkumu jeví výroba vlastního pkgng
> repozitáře s mými balíčky.

To neni problem. Repositar neni nic specialniho, co by vyzadovalo
zvlastni kroky. Jakmile mas na jakemkoliv stroji nainstalovane nejake
balicky, mas na nem soucasne repozitar.

Otazkou neni cim udrzovat "master" na kterem se preklada ze zdrojaku.
Otazkou je, jak takovy master posleze pouzit.

"Inteligentni nastroje" typu portmaster nebo portupgrade udrzovat system
s pomoci binarnich balicku neumi a sami 'pkg', ktere to umi, je prilis
"tupe" - je ochotne mu system zaktualizovat, ale neni ochotne provest
analyzu systemu, rict co navrhuje aktualizovat a proc a nasledne me
nechat rozhodnout co z toho opravdu zaktualizovat chci ...

A bez toho, ze ho dokazu rozumne pouzit je mi centralni reposotiry dost
na kocku ...

Momentalne jsem strom portu zamrazil ve stavu tesne pred tim, nez
zlikvidovali podporu stareho balickovaciho systemu, ale tak to taky
nemuze zustat do nekonecna ...