Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Sep 22 21:45:14 CEST 2014

On 09/22/14 21:28, Miroslav Prýmek:

> Nad tim jsem taky uvazoval, ale prijde mi to krajne nepravdepodobny

Ani ja bych tuhle moznost nefavorizoval. Ale zrovna tohle se da celkem
snadno potvrdit/vyloucit. Pomoci dd precist vsechny sektory toho disku.
To lze i za normalniho provozu.

> Mam podezreni na to, ze ten kod ohledne xattrs proste nebude tak dobre
> odladeny, protoze to asi zas tak moc lidi nepouziva...

No, a nebo ZFS, protoze jestli pouziva malo lidi xattrs, tak jejich
kombinaci se ZFS jeste mene. ...

Ja vim ze mam na nej pifku, ale kdyz me mohlo v kombinaci s konkretnim
radicem ztracet data, muze v jinem environmentu delat zas jiny
nepristojnosti ...