Jine chovani mptutil po upgradu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Sep 24 13:12:31 CEST 2014

Zdravim,
mam stroj s LSI radicem a na stav RAIDu jsem se ptal pomoci:
mptutil volume status da0 (da1)

Stroj jsem upgradoval z 8.x na 9.3 a skript, ktery s tim pracuje,
prestal fugnovat. Chvili jsem to zkoumal a zjistil jsem, ze je neco
jinak a musim se doptavat
mptutil volume status 0 (1):
root na samba etc # mptutil volume status 1
Volume 1 status:
     state: OPTIMAL
     flags: DISABLED

To by tolik nevadilo, ale narazil jsem to, ze at se zeptam na jakekoli
cislo, vzdy dostanu stejnou odpoved:
root na samba etc # mptutil volume status 119
Volume 119 status:
     state: OPTIMAL
     flags: DISABLED

Takze asi te odpovedi nemuzu moc verit. Je to muj jediny strom s MPT,
takze to nemam jak jinak vyzkouset. Kdyz se zkusim zeptat jinak:
root na samba etc # mptutil show volumes
mpt0 Volumes:
   Id     Size    Level   Stripe  State  Write-Cache  Name
      0 (  465G) RAID-0      64k OPTIMAL   Disabled
      0 (  465G) RAID-1          OPTIMAL   Disabled

Dostanu peknou odpoved, ale zase mne zarazi ID, ktere je pro oba svazky
stejne.

Hlidate nekdo stav raidu/mirroru pomoci mptutil? Mate podobnou zkusenot?
Jak na to jinak?

Diky za odpoved
Petr Macek