Samba 4 - zasek v neprerusitelnem cekani

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Mon Sep 22 19:52:27 CEST 2014

> Pokud proces nelze zlikvidovat ani signalem 9 pak to znaci jedine -
> proces je prave "v kernelu" - tedy zahajeny a jeste nedokonceny syscall.

Jenom taková myšlenka - není třeba problém v nějakém kousku hardware?
Například poškozenej kousek disku a jakmile na něj uživatel přistoupí,
je s ním amen?
Všiml jsem si, že se čím dál více spoléhá na samořízení hardware a
omezují se počty timeoutů pro ukončení nekonečného čtení a tak podobně.

Cvičně se pokus ještě posledovat co ta samba zrovna dělá, jestli se
nepokouší pokaždé o stejné soubory nebo tak něco.