Boot FreeBSD na Lenovo 3395AU1

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Thu Aug 28 08:22:05 CEST 2014

Rano je mudrejsie ako vcer a uz je to vyriesene ;)
1, v Biose treba vypnut kontoly bootu a radic HD nastavit do rezimu IDE
2, v FreeBSD nepouzit na disku strukturu GPT ale BSD

Pricina je pomerne jednoducha pouzity bios chce byt velm inteligentny
a najprv pozera ci hlavicka diskovej struktury je podla neho korektna.
Az ked zisti, ze je korektna potom z daneho disku bootne.
Kedze GPT nepozna, tak nikdy nebootne, len vypise chybu, ze nie je
operacny system.

Jozef