Boot FreeBSD na Lenovo 3395AU1

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Wed Aug 27 23:05:49 CEST 2014

Na PC Lenovo 3395AU1 som bootol z USB kluca a preinstaloval win7 na
FreeBSD 9.3 64bit
Instalacia prebehla bez problemov, ale BIOS odmieta nabootovat FreeBSD z HD.

Bios hlasi chybu, ze na HD nie je OS. Cize ani k bootovaniu nepride.
Error 1962: No operating system found.

Vsetko kombinacie v biose som uz vyskusal ale bezvysledne.
Na internete o probleme s pocitacmi Lenovo pri inych OS nez Windows7
pisu viaceri.

Otazka: Vie niekkto ako oklamat BIOS u Lenovo, aby si myslel, ze na
disku je windows7
a bootol a opakovane, alebo ako tuto kontrolu obist?

Rady, ze HW Lenovo vyhodit do srotu poznam, ale to si nechavam ako
poslednu moznost.

Jozef