particie (oddiely)

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Fri Aug 22 14:01:09 CEST 2014

> coz
> tragedie ...
Tak nekdy do 7.0-7.2 jsem pouzival pro swap dvojnasobek pameti, ale jak to
zacalo swapovat, byl problem s vykonnosti. Uz delsi dobu si to hlidam, pokud
se zacne intenzivneji vyuzivat swap, chodi mi alerty a swapu se snazim
vyhnout.
Na druhou stranu, mam povoleny dump (presto, ze to patrne nikdy nebudu
analyzovat), takze swap nechavam ve velikosti rovne velikosti pameti. Po
aplikacni strance se zpravidla vice nez 16GB nevyuzije (dobre, mozna na
nekterych aplikacnich serverech ano, treba ZFS je hodne rozezrane a s pameti
udela svoje), ale vzdy je lepsi nez vyuzit swap pridat pamet. Je to sice
nepatrne drazsi, ale vrati se to ve vykonu.

Honza