particie (oddiely)

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Aug 22 12:52:56 CEST 2014

Dan Lukes wrote, On 08/22/2014 01:19:

> Ja nemivam v strojich tolik pameti, typicky 4GB, takze swap je 8GB coz v
> pripade SSD znamena tak dve stovky. Coz taky neni az takova tragedie ...

Do nedavna jsem to mel podobne, ale ted tu mam i stroj, kde je 72GB RAM
a "jen" 512GB uloziste ze 4x 256GB SSD v RAID10, takze tam by to vyslo
hodne draho. A i kdybych prehlidnul cenu a ty SSD byly zadarmo, tak by
slo zase o nedostatek prostoru pro data.

Na strojich s 2 - 4GB jsem taky daval swap na dvojnasobek RAM.

Mirek