problem s instalaci na HP DL380e G8

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Jul 26 17:31:40 CEST 2014

Dne 26. 7. 2014 v 16:44 Pavel Baculák napsal(a):
> Jen malej dodadek a zkusenost, podle mne v tom stroji opravdu HW raid neni,
> je to takovy ALA pseudo HW raid, byva s nimi velice casto problem a nejen u
> FreeBSD .... Resenim je koupit samotny HW radic nebo udelat napr. sw zfs
> raid ....
> Zkusenosti je, zes tim maji problem i Linux-y .... pripadne se k tomu
> chovaji ne zcela korektne ..... zavisi na tipu toho raid radice ....
> Uz jsem podobne tema i cetl na nejakem foru ..... a vim o jednom nasazeni,
> kde se s tim take bojovalo, ale bylo to drobek odlisne HPcko ......

Hmmm, tak tos mne, veru, opravdu nepotesil :-(
zkusim tam teda ten ZFS raid. Ale na to asi budu muset prikoupit trochu
RAM. Ted jsou v tom stroji jen 4GB, se ZFS se tam tak nejak nepocitalo,
ma to byt jen fileserver a k nemu nejaka vylozene nezatizena databaze +
apache. Bojim se, ale, co jsem tak kde cetl, tak to ZFS asi na tech 4GB
rozumne nerozchodim. Nebo se toho nemusim bat?

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931