problem s instalaci na HP DL380e G8

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sat Jul 26 21:10:26 CEST 2014

> Hmmm, tak tos mne, veru, opravdu nepotesil :-(
> zkusim tam teda ten ZFS raid. Ale na to asi budu muset prikoupit trochu
> RAM. Ted jsou v tom stroji jen 4GB, se ZFS se tam tak nejak nepocitalo,
> ma to byt jen fileserver a k nemu nejaka vylozene nezatizena databaze +
> apache. Bojim se, ale, co jsem tak kde cetl, tak to ZFS asi na tech 4GB
> rozumne nerozchodim. Nebo se toho nemusim bat?

[Radek Krejca]
Z me zkusenosti je 4GB opravdu malo, pokud to ma byt fileserver...

Jinak, co se tyce toho radice, ja jsem mel G5 a uz jsem vybiral s radicem, aby mi na BSD sel, protze G2 me kdysi hodne vytrestala. U te G5 nebyl na SATA, takze jsem musel koupit SAS. A jestli me pamet neklame, tak to taky nehlasilo nic zajimaveho, ale jen to padlo.

Radek