problem s instalaci na HP DL380e G8

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Jul 26 16:44:22 CEST 2014

Jen malej dodadek a zkusenost, podle mne v tom stroji opravdu HW raid neni,
je to takovy ALA pseudo HW raid, byva s nimi velice casto problem a nejen u
FreeBSD .... Resenim je koupit samotny HW radic nebo udelat napr. sw zfs
raid ....
Zkusenosti je, zes tim maji problem i Linux-y .... pripadne se k tomu
chovaji ne zcela korektne ..... zavisi na tipu toho raid radice ....
Uz jsem podobne tema i cetl na nejakem foru ..... a vim o jednom nasazeni,
kde se s tim take bojovalo, ale bylo to drobek odlisne HPcko ......