problem s instalaci na HP DL380e G8

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sat Jul 26 12:53:52 CEST 2014

Ahoj.

On Saturday, July 26, 2014, Zbyněk Burget <zburget at burgnet.cz> wrote:

> Zdravim,
> dostal jsem za ukol dostat FBSD na ProLiant DL380e G8. Zkousel jsem amd64
> 10.0 i 9.3 a v obou pripadech skoncim velice zahy s hlaskou BTX Halted :-(
> Pri instalaci amd64 8.4 jen problikne chyba (predpokladam, ze stejna) a
> dojde k restartu.
> Dokonce ani "zoufaly pokus", co udela i386 verze 10.0 nevysel a skoncil
> uplne stejne.
> Nasel jsem, ze na DL360 byl kdysi problem v zapnute volbe "Virtual Install
> Disk" - jenze tohle ja mam v BIOSu vypnute :-(

> [...]
Křišťálovou kouli nemám a tak se zeptám na par podrobnosti.

Jaky mas v tom serveru disky a řadič. Jestli tam mas SATA disky mas nad
nima nejaký RAIDovany volume vytvoreny hardwarovým RAID řadičem nebo
používáš disky na přímo v módu path-through?

Proč se ptám? Zkusil bych se podivat na nastavení BIOSu nebo firmwaru toho
radice jake tam jsou volby.

Myslím, ze FreeBSD vyžaduje třeba pro SATA disky AHCI mód.

Chtěl si jakýkoliv nápad, tak tady je :-)

--
David Pasek
david.pasek at gmail.com, +420 602 525 736