problem s instalaci na HP DL380e G8

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Jul 26 12:20:44 CEST 2014

Zdravim,
dostal jsem za ukol dostat FBSD na ProLiant DL380e G8. Zkousel jsem
amd64 10.0 i 9.3 a v obou pripadech skoncim velice zahy s hlaskou BTX
Halted :-(
Pri instalaci amd64 8.4 jen problikne chyba (predpokladam, ze stejna) a
dojde k restartu.
Dokonce ani "zoufaly pokus", co udela i386 verze 10.0 nevysel a skoncil
uplne stejne.
Nasel jsem, ze na DL360 byl kdysi problem v zapnute volbe "Virtual
Install Disk" - jenze tohle ja mam v BIOSu vypnute :-(

Nema prosim nekdo po ruce nejaky sikovny nastroj typu kristalova koule,
ktery by rekl, kde by mohl byt zakopany pes? Nerad na reseni problemu
pouzil jiny univerzalni nastroj typu kladivo...

Za jakykoli napad predem dekuji.

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397