MB ACPI bug

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Wed Jul 23 01:17:09 CEST 2014

Ahoj,

pořídil jsem si na domácí mini web server (veřejná IP, httpd, mysql, FW...)
desku MB Gigabyte J1900N-D3V.
Bohužel narážím na - předpokládám - tento bug (hláška sedí)...
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=187966

Přestože se jedná o domácí server, je to vlastně produkční nasazení -
hostuji pár cizích webů a nějaké další služby pro přátele atd.
Chci se zeptat, jaké řešení byste doporučili?

- čekat na 11-RELEASE? (ví se cca kdy?)
- použít rozdělaný 11-CURRENT? (právě ho chci vyzkoušet, jestli chybu řeší)
- aplikovat ten patch do stávající verze 10 a vytvořit si instalační image?
(netuším vůbec jak na  to)
- vracet desku se mi moc nechce, máme jí ozkoušenou pod Linuxem a je bezva.
:)
- jiná možnost?

Díky

Milan