MB ACPI bug

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 23 07:55:04 CEST 2014

On 07/23/14 01:17, Milan Cizek:
> desku MB Gigabyte J1900N-D3V.
> Bohužel narážím na - předpokládám - tento bug (hláška sedí)...
> http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=187966

> Chci se zeptat, jaké řešení byste doporučili?

Jelikoz jde o velice malou upravu, pokracoval bych v pouzivani te verze
FreeBSD, ktera mi vyhovuje a do mi bych aplikoval potrebny patch:
> http://svnweb.freebsd.org/base/head/sys/x86/acpica/madt.c?r1=263795&r2=263794&pathrev=263795

Pravda, u me by v pripade duleziteho produkcniho serveru tou verzi
nebyla 10.0, ale to zminuju jen proto, ze v 9.3-R uz patch zapracovan je
primo ve standardni RELEASE, zatimco do desitkoveho stromu se patch
nedostal, takze zrejme nebude ani v budouci 10.1

> - aplikovat ten patch do stávající verze 10 a vytvořit si instalační image?
> (netuším vůbec jak na  to)

Na kterou z tech dvou veci ? A opravdu k necemu potrebujes tu druhou ?