Jak na RAID5

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Thu May 22 14:51:25 CEST 2014

> S tím tak nějak počítám, ale pak bych právě potřeboval nasměrovat,
> čím a jak
> ten RAID5 nejlépe udělám.

 Ahoj,

 raid na zakladni desce sice udelany mit muzes, ale FBSD ho neuvidi,
 protoze proste ovladace. Vetsinou to funguje jen ve Windows se
 specializovanym SW k te desce.

 Nejjednodussi je zrusit ten hw raid na desce at vidis jen ty disky a ve
 FBSD udelat zfs raid5, jiz je to dostatecne robustni reseni.

 Byl jsem ve stejne situaci s jinou supermicro deskou a skoncili jsme u
 zfs raid5, jiz nam to 3 roky bezi ke vsi spokojenosti.

 Gabriel