SSD disk

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Thu Mar 13 13:59:34 CET 2014

Ahoj vespolek,

mám takovej životní problém. Mám doma počítač, na kterém si řeším takové běžné drobnosti jako mailserver, nějaké web hlouposti (2000 stáhnutí za měsíc) a tak. Prostě o ničem zátěž, ale je hezké, že si to mám kde odložit.

A poslední dobou mi začíná vadit jakej zvuk vydává rotační disk v tom počítači, takže jsem si řekl, že bych ho nahradil nějakým ne-rotačním - třeba SSD.

A tak jsem se chtěl zeptat, jaké máte kdo zkušenosti? Jaká je vlastně třeba podpora TRIM příkazu?
Jelikož mám minimální nároky, tak se poohlížím po kapacitách kolem 30-60GB, respektive v cenách 1000-2000Kč.

Díky

Jindra