Otazka iSCSI -> FBSD 10

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Mar 11 18:49:21 CET 2014

>   hosting typu apache/php5/mysql s ulozistem na sitovem sharu. Nejdriv
> byl problem s nfs, ten jsem vyresil prechodem na iscsi. Nasledne se

 [Radek Krejca]
To me treba zajima, protoze mam ty routery jako diskless prave pres nfs a zatim dobry, tak co mam ocekavat.

> objevil problem s nekterymi vecmi ktere se zpracovavaji server-side s
> javou a jelikoz je na tom ta aplikace zavisla, nezbylo mi nez to shodit
> zpatky. Ten samy problem byl i na 9.x, proto to prozatim drzim na
> 8.x...

 [Radek Krejca]
No na 9.1 mi blbla java konkretne v desktopovych aplikacich, ale co mam 10 mam klid, takze asi pouzivame kazdy neco jineho.

> Dalsi vec je ze sshd mi spawnuje zombie na 10tce ...
> Jo a abych nezapomel na perlicku, na hranicnim firewallu s pfkem sel
> prudce dolu prutlak, az nasledne jsem zjistil ze to je nestabilitou na
> integrovanych sitovkach realtek, jakmile jsem osadil intely tak se to
> zlepsilo.

 [Radek Krejca]
Realtek a Broadcom mi uz nesmi do serveru, pouzivam vsude intely.

> Nevim, dle meho nazoru zatim 10ka neni pro produkcni prostredi...

[Radek Krejca]
Coz to asi neni, ale jak jsem jiz psal, povysit jsem musel a zatim diky bohu nic nepozoruji, spise mam pozitivni pocit, ze vse beha tak nejak svizneji. Ale mam maly vzorek na porovnani, zbytek jsou rozdilne stroje.

Radek