Otazka iSCSI -> FBSD 10

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 11 16:42:40 CET 2014

Vilem Kebrt wrote:
> Jo a abych nezapomel na perlicku, na hranicnim firewallu s pfkem sel
> prudce dolu prutlak, az nasledne jsem zjistil ze to je nestabilitou na
> integrovanych sitovkach realtek, jakmile jsem osadil intely tak se to
> zlepsilo.

Oni jsou Realteky obecne predevsim low-cost karty a teprve pak cokoliv
jineho. Mozna s desitkou funguji jeste o trochu hur nez obvykle, ale
jinak platilo, ze na "velke sitovani" se nehodi s prakticky jakoukoliv
verzi.

Intelky, obzvlaste pak modely serverove rady jsou preci jen uplne neco
jineho, byt' maji taky obcas svy mouchy (prave v tech nejvetsich
zatizenich). A nelze prehlednout, ze zdrojaky FreeBSD ovladacu pro
Intelky dodava  Intel ...

Cimz chci rict, ze Intelky vnimam jako slusny karty. Nerekl jsem, ze
nutne jedinny slusny ...

> Nevim, dle meho nazoru zatim 10ka neni pro produkcni prostredi...

To neni zadna *.0-RELEASE ... ;-)