Otazka iSCSI -> FBSD 10

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Mar 11 16:01:06 CET 2014

AHoj,
  hosting typu apache/php5/mysql s ulozistem na sitovem sharu. Nejdriv
byl problem s nfs, ten jsem vyresil prechodem na iscsi. Nasledne se
objevil problem s nekterymi vecmi ktere se zpracovavaji server-side s
javou a jelikoz je na tom ta aplikace zavisla, nezbylo mi nez to shodit
zpatky. Ten samy problem byl i na 9.x, proto to prozatim drzim na 8.x...
Dalsi vec je ze sshd mi spawnuje zombie na 10tce ...
Jo a abych nezapomel na perlicku, na hranicnim firewallu s pfkem sel
prudce dolu prutlak, az nasledne jsem zjistil ze to je nestabilitou na
integrovanych sitovkach realtek, jakmile jsem osadil intely tak se to
zlepsilo.
Nevim, dle meho nazoru zatim 10ka neni pro produkcni prostredi...
Vilem