Otazka iSCSI -> FBSD 10

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Mar 11 07:18:43 CET 2014

> vzhledem k nestabilite 10tkoveho jadra (zkousel jsem to, pada mi to na
> cenich na jinych vecech) jsem to bleskove vracel na 8.4 (ano hard
> reinstall a jsem si vedom ze 9 by byla lepsi ale tam mi zas nejdou jine

[Radek Krejca]
Ahoj, nedavno jsem zde psal, ze musim, ac nerad, prejit na FBSD 10.0. V tuto chvili mam tuto verzi jak na notebooku jako pracovni stanici, tak na 3 serverech typu router a jeden hosting. Nedelam na tom tedy zadne speciality, ale nepozoruji jediny problem, ba naopak, subjektivne se mi zda pocitac i server sviznejsi. Routery nema cenu porovnavat, je to jiny HW.

Ta nestabilita, o ktere tady pises Vileme, je nejak obecna nebo delas neco, co nedelam ja? Tedy pri jake prilezitosti ti to pada?

Radek