Otazka iSCSI

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Mar 11 06:32:44 CET 2014

Ahoj,
https://www.freebsd.org/doc/handbook/network-iscsi.html
 >Informace v handbooku ti nepomohou k reseni tve puvodni otazky?
vzhledem k nestabilite 10tkoveho jadra (zkousel jsem to, pada mi to na
cenich na jinych vecech) jsem to bleskove vracel na 8.4 (ano hard
reinstall a jsem si vedom ze 9 by byla lepsi ale tam mi zas nejdou jine
veci)...a tam je tento odkaz pomerne k nicemu :-)
Nicmene povedlo se mi rozbehnout net/itgt a kdyz na to hodim zfs tak se
to chova obstojne tak jak potrebuju :)
UFS pri velikosti 2,5T na iSCSI lunu jsem radsi ani nezkousel :)
JInak zapis na ten storage se jevi cca 40MB/s coz pro me ucely uz je
dostacujici. Vim ze to na 1Gbps siti neni moc, ale vic v tento okamzik
nepotrebuji.
K Danove poznamce ohledne NFS -> ve finale se zapis na ten nfs share
pohyboval kolem 25MB/s takze i tady vidim spise zlepseni :)
Diky Vilem