freebsd-update -r 9.2-RELEASE upgrade

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 6 16:17:47 CET 2014

On 03/06/14 16:05, Miroslav Lachman:
> A k mergemasteru - po tom, co jsem si udelal patricny ~/.mergemasterrc
> je pro me mnohem rychlejsi a pta se me na mene veci, nez freebsd-update.

To rozhodne. A pote, co jsem si do nej doimplementoval, ze z
/etc/mergemaster.rc vezme i seznam souboru o kterych prohlasuji, ze jsem
v nich urcite nedelal vlastni zmeny a tudiz se maji prepsat bez ptani se
me uz nepta skoro na nic.

Dan

P.S. Ten patch ma 80 radek a je na pozadani k dispozici. A ten seznam
"automaticky schvalenych" mam takhle: