freebsd-update -r 9.2-RELEASE upgrade

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Mar 6 19:54:57 CET 2014

Ahoj,
uz ponekolikate jsi to tu zminil, nicmene tak jak prohledavam konferenci
tak mi prijde ze vzdy das k dispozici cast informace a pote zase cast.
Chtel bych te Dane pozadat, mohl by jsi nekam vystrelit "jednoduche
howto" se seznamem nastroju, pripadne hacku ktere by jsi rad zverejnil
pro tyto prilezitosti ?
Verim ze 90% z nas by to ocenilo, nez to davat cele dohromady. Urcite
nepotrebujeme komplet tutorial, nicmene neco stylem server -> svn (zakl.
parametry) -> ... by jsme ocenili, doufam ze nemluvim jen za sebe.
Ja jsem se podle informaci posbiranych z konference pokusil si neco
podobneho "udelat po svem" a totalne jsem skoncil v prazdnu. Mozna je to
tim ze mi nektere veci z man. stranek nedavaji uplne smysl, no obcas mam
holt delsi vedeni.
Diky Vilem