freebsd-update -r 9.2-RELEASE upgrade

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 6 17:47:23 CET 2014

Petr Macek wrote:
> Mate ostatni podobnou zkuksenost nebo radeji buildujete?

Zatim pouzivam freebsd-update, v podstate od doby jeho vzniku. Ale z
diskuze znam Danuv postup uz docela dlouho a jelikoz se ti detske nemoci
freebsd-update porad nejak nedari vylecit, tak si do budoucna nejspis
taky budu pres NFS mountovat ten hotovy build a na jednotlivych strojich
delat jen installkernel & installworld.

Ono je to ve vysledku rychlejsi a predikovatelnejsi.

Jeden cas jsem premyslel o vlastnim freebsd-update serveru, ale to je
prilis mnoho prace navic a prilis nejisty vysledek.

Mirek

PS: no a pokud Dan muze sem do konference poslat i ten patch (link na
nej), tak budu jedine rad, protoze mam v podstate stejny nazor na
soubory, ktere jsem urcite nezmenil a chci je bez ptani prepsat.