freebsd-update -r 9.2-RELEASE upgrade

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Thu Mar 6 16:14:43 CET 2014

> Dvakrat uz se mi s pouzitim freebsd-update stalo, ze vysledny system se
> nachazel v nedefinovatelnem stavu, kdy tam nejake dulezite soubory
> chybely a naopak nejake stare prebyvaly, takze jsem to pak stejne cele
> musel prejet tim svnup + make build + install.
>
> Je to pro me o to horsi, ze se do takoveho nedefinovaneho stavu dostane
> stroj s uplne normalnim GENERIC kernelem a bez vlastnich uprav. A ze se
> to stane na dvou strojich z dvaceti - zcela nepredvidatelne. Samozrejme
> se nejak odlisuji v historii updatu atd., ale jinak to jsou vsechno
> instalovane RELEASy.

mam podobnou zkusenost. Nektere stroje konci v divnem stavu a pokud
delam update na dalku, je z toho docela pakarna. Mel jsem plan vsude
prejit na GENERIC kernel a binarni updaty, ale po updatu 10 stroju z
toho nemam dobry pocit:
3 jsem musel dojet restarovat, protoze nenabehly
1 se zupdatoval na 9.2, ale ma 8 kernel a novy chybi, takze docela pakarna
zbytek byl ok.

Mate ostatni podobnou zkuksenost nebo radeji buildujete?

PM