freebsd-update -r 9.2-RELEASE upgrade

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 6 16:05:30 CET 2014

Petr Macek wrote:
> Jen mi neni jasne, proc to nastava jen nekdy (mam ty stroje hodne
> podobne), ani nemuzu rict, ze je to treba vec verze 8.4 apod.
> Ale kdyz se ten update takhle nezblazni, tak proti staremu mergemasteru
> je to uplna pohoda a je to porovnane za par vterin.

Myslim, ze to skutecne souvisi s verzi, ze ktere se upgraduje / updatuje
a mozna jeste vic i s historii predchozich updatu.

A k mergemasteru - po tom, co jsem si udelal patricny ~/.mergemasterrc
je pro me mnohem rychlejsi a pta se me na mene veci, nez freebsd-update.
Navic i ten freebsd-update, pokud aktualizuje i /usr/src je zalezitost
na hodiny, takze casove to leckdy ani neni uspora oproti svnup + make
install[kernel|world].
Dvakrat uz se mi s pouzitim freebsd-update stalo, ze vysledny system se
nachazel v nedefinovatelnem stavu, kdy tam nejake dulezite soubory
chybely a naopak nejake stare prebyvaly, takze jsem to pak stejne cele
musel prejet tim svnup + make build + install.

Je to pro me o to horsi, ze se do takoveho nedefinovaneho stavu dostane
stroj s uplne normalnim GENERIC kernelem a bez vlastnich uprav. A ze se
to stane na dvou strojich z dvaceti - zcela nepredvidatelne. Samozrejme
se nejak odlisuji v historii updatu atd., ale jinak to jsou vsechno
instalovane RELEASy.

Mirek